luni, 4 aprilie 2011

Metalul Plopeni

Am postat o poza mai veche(multumiri dn-ului Dr. Stroescu Nicolae) pe care am gasit-o pe site-ul dansului si in care se regasesc sportivii de la METALUL PLOPENI  si anume Perpelea Ovidiu(bluza galbena), Eu(care ma uitam in spate), Dragan Sergiu(trening gri cu sapca intr-o parte), Vlaicu Daniel(ultimul din dreapta)si David Alexandru(care se ascundea in spatele unui lampion:)))
    Pot sa spun ca anii care i-am petrecut la orientare pe langa Ovidiu si Alex au fost nemaipomeniti, fiecare antrenament era distractiv, mai ales cand planta Ovidiu, deoarece cred ca avea o placere sa puna posturile-hartii A4 sau A5- in varful crengilor copacilor sau in varful vreunui copacel pe care putea sa il aplece.
    Cel mai mult cred ca imi placeau atunci drumurile in tren cu ei deoarece nu era deplasare in care sa nu ne prapadim de ras sau se mai intamplau si cazuri cand faceam sau ziceam ceva gresit si se luau de mine dar asta e fiecare club avea "piticul enervant" al lor

Un comentariu: