miercuri, 21 septembrie 2011

Life....

Ce pot sa spun...nu am mai scris de ceva timp dar acum ca am inceput scoala ma gandeam sa mai ma uit putin pe aici. Ce pot spune e ca nu am stat degeaba vara care a trecut, prins intre festivalurile de teatru, concursurile de orientare si treaba de acasa.
  Cu teatrul am avut cateva festivaluri la care am reusit (noi-trupa) sa luam cateva premii bune, au mai fost si alte festivaluri la care nu am fost din cauza lipsei sponsorizarii dar in mare parte m-am distrat si cred ca asta e tot ce conteaza. Din pacate anul viitor nu cred ca ma voi mai duce la teatru fiind al 2 lea an la categoria M18 si sper sa intru in lotul national.
   Orientarea a mers foarte prost anul asta deoarece nu am mai facut antrenamente, inconstiind fiind, dar m-am decis sa prind lotul national la anu asa ca ma voi pune pe treaba inca din iarna asta. Anul asta nu am luat decat o medalie de argint la campionatul national de la Tg. Jiu la medie distanta dar sper ca la anu' sa merg mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu