luni, 4 aprilie 2011

CN Scolar Alba Iulia 2010

    Campionat National...e un titlu maret daca ne gandim ca se refera la o tara intreaga dar sincer sa fiu nu m-am antrenat in mod special (ceea ce regret de fiecare data) dar aici am avut parte si de un pic de noroc dar sa fiu sincer abia asteptam sa termin traseul din ultima zi sa ma pot duce la strandul de langa zona de concurs (ceea ce am si facut :D).
    Dar lasand la o parte strandul si balaceala nu am fost prea relaxat deoarece stiam cat de "bine" sunt pregatit si mai stiam ca fata de mine, cei cu care concuram la categorie se pregatisera pentru acest concurs (cred).
    Depasindu-mi asteptarile am castigat, la categoria M16 Legitimat, pe locul 2 si 3 urmand Copetchi Stefan si respectiv Bele Felician.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu